Maria Poli förlänger med IK Uppsala Fotboll!
2022-12-21 15:00
Foto - Oscar Larsson

Vi är så glada över nyheten att Maria Poli förlänger med klubben ett år till. Maria som har haft en skadedrabbad tid hittills i Uppsala ser fram emot kommande säsongen.

- Från den dagen jag skrev på för IK Uppsala, för 1,5 år sedan så har jag känt mig som hemma. Jag har haft otur med långtidsskador vilket har lett till att jag har fått bidra på andra sätt under denna period. Jag ser fram emot säsongen 2023 extremt mycket och är mer hungrig än någonsin att kunna tillföra på fotbollsplanen och inte bara på sidan av! säger Maria.

En tillgång både på och utanför planen har Maria varit hittills och vi ser fram emot att ha kvar henne i föreningen!

Namn - Maria Poli

Ålder - 28 år