Tre spelare uttagna till U23-landslaget!
2020-02-19 20:00
Truppen till U23-landslagets landskamper.
Emma Holmgren, Cornelia Kapocs och Cassandra Korhonen är samtliga uttagna i U23-landslaget! Sverige ska spela två landskamper i Marbella där man kommer att möta Nederländerna och Norge, och bland de 22 uttagna spelarna i truppen är det alltså tre som representerar IK Uppsala Fotboll.
IK Uppsala Fotboll har tre spelare representerade i U23-landslagets trupp till matcherna mot Nederländerna och Norge i början av mars - Emma Holmgren, Cassandra Korhonen och Cornelia Kapocs. Matcherna kommer att spelas i Marbella den 6:e respektive 10:e mars.

Stort grattis Emma, Cornelia och Cassandra och lycka till på era landslagsuppdrag!