Uppsala Fotboll släpper Hållbarhetsrapport 2022!
2023-07-11 10:00
Foto - Oscar Larsson.

IK Uppsala Fotboll släpper nu sin tredje hållbarhetsrapport för verksamhetsåret 2022!

Syftet med vår hållbarhetsrapport är att på ett transparent sätt erbjuda möjligheten att kunna följa utvecklingen över tid. Med hållbarhetsrapporten kan vi synliggöra hur vi bidrar till utvecklingen för tjejer och kvinnor inom fotbollen i vårt upptagningsområde.

Rapporten är framtagen av IK Uppsala Fotboll tillsammans med Isabelle Widmark på 10ere. Layout och grafisk form är framtaget av vår partner Oh My.

Ladda ner vår hållbarhetsrapport över verksamhetsåret 2022 här:

Hållbarhetsrapport 2022 - IK Uppsala Fotboll

Vid frågor om hållbarhetsrapporten är du välkommen att kontakta:

Linn Andersson, Klubbchef IK Uppsala Fotboll, på: linn.andersson@uppsalafotboll.se

Tack till: Länsförsäkringar, ByggConstruct & HSB samt våra övriga partners och samverkansföreningar i Uppland. Tillsammans bidrar vi till en mer jämställd och hållbar fotboll i Uppland.