Besöksinformation & Matchbiljetter 2024
2024-04-17 17:00
Foto - Oscar Larsson.

Här finner du information kring säsongskort, biljetter och övrig information inför ditt besök på Studenternas IP under säsongen 2024.

Det går bra att köpa biljett och/eller säsongskort både digitalt och i entrén i samband med matcherna.

Säsongskort – 500 kr
Försäljning av säsongskort sker t.o.m. 31 maj.

KÖP DITT SÄSONGSKORT HÄR

Priser för biljetter till hemmamatcher i Elitettan 2024

Biljett Standard – 100 kr

Gäller för Vuxen +20 år.

Biljett Reducerat pris – 50 kr

Gäller för:
- Ungdom 16–19 år (vid uppvisande av legitimation)
- Student  (vid uppvisande av giltig studentlegitimation)
- Pensionär (+65 år eller giltigt pensionsintyg)

0-15 år – Fri entré

KÖP DIN BILJETT TILL NÄSTA HEMMAMATCH HÄR

Ny ingång för läktare

I år hoppas vi på sol i samband med våra matcher och har därför ändrat vår ordinarie läktare och ingång till Östra Å-sidan på arenan istället för huvudläktaren. Ny ingång är bokstav K och både säsongskort och biljetter kommer i år att säljas onumrerat.

HCP
Vid bokning av rullstolsplats på Studenternas IP, vänligen skicka ett mail till biljetter@uppsalafotboll.se. Priskategori reducerad biljett gäller, givetvis går medföljande ledsagare in gratis.

Vänligen hör av dig till biljetter@uppsalafotboll.se om det uppstår någon fundering.